Monday 4 April 2011

SedetikCinta: 3 April 2011

Semalam ada jemputan wedding adik haida kat K Club Taman Melawati...Pastu pegi Mid Valley ngan tunang aku konon yer nak ngok citer CUN tapi tak da kat Signature GSC so ngok lah citer lain. 1st time masuk Signature GSC mmg best..seat tu buat aku nak terlena tido...

Aku ingat boleh makan Ice Cream tapi tunang aku buat tak tahu jer Sedih yer...aku tak tahulah dia paham atau buat tak paham...geram pun ada.!!!

Habis wayang terus balik ampang...Bakal Mentua ajak Dinner kat umah..Lagi aku rasa di abaikan oleh Tunang aku..mana taknya dia dah tahu aku nie makan nasi ngan kicap dia boleh buat tak tahu jer sampai mak dia yang taye aku..huhuhuhuhu sedihhh yerrr.

entahlah...kadang2 rasa macam aku jer pikir pasal prepare kahwin kitaorang..dia macam x ambik kisah jer.
hurmmmmmmmmmmmm..............

No comments:

Post a Comment

Boleh jer kalau nak comment~~di alu-alukan....